Pasticci

da “la Stampa.it

La Puglia: prima il PD con Vendola – Boccia e un altro carretto di personaggi… e cosa dice o non dice Bersani?
Poi il PDL con Poli Bortone – Fitto e quanti altri personaggi??? e cosa vuole Silvio Berlusconi?

da “Corriere del Veneto

Altro tema scottante il Veneto, chi è bravo a capire capisce, ma la gente comune che si interessa SI e NO di politica cosa ne desume?
PD ed altri – Bortolussi Giuseppe
PDL e altri – Luca Zaia
poi UDC – de Poli Antonio

Oramai i pasticci, di carne o di verdure, ne abbiamo gustati parecchi e sempre e solo alla domenica, giorno di festa, ora invece è FESTA ogni giorno?

Valletopoli Bis

da “il Giornale.it

A me senbra de esser deventà giornajsta anca mi, invesse tute ‘ste robe me da ispirassion par scrivare dee poesie o anca satire sora ‘sti pori omani (se se poe ciamar cossì), omani o …
Breve tradussion in engua nostrana:
Valle – a someja a un Vàeon (un mucio de merda)
topo – i se comporta come sorxi, viscidi, i scapa quando l’aqua toca el cùeo
li – sarà e inissiai de qualche fan… fantasma rento l’armàro
Bis – saria e bìsse (come sora) serpi, …

E pò no’ vago pì vanti parchè gavaria ‘na vagonada de robe da scrivare, xe mejo che me tegna tuto rento a suca… e che no’ vada pì vanti a scrivare, penso che anca tanti altri i gavaria, come mi, tanto da dire a ‘sti buei che coi schei i squerxe tuto, xe come l’ojo che serve par condir e anca par lissiar…

Dialetto

da il “Gazzettino

Oramai non si capisce più nulla il “Dialetto” o “Lingua Veneta” è sempre un qualche cosa che aiuta a sviluppare la mente, aiuta non distrugge nulla.
Non si può continuare a denigrare una lingua, la cultura, di una regione di un popolo che ha emigranti in tutto il mondo, pertanto hanno portato la ns. cultura, il ns. sapere.
Mia madre mi diceva: “chi voe far perder ‘na tradission xe come che’l brusasse ‘na biblioteca” – bruciata la biblioteca… restano solo le ceneri della cultura…

Santanchè

da “l’Unità

Lor – Signori da “il Congiurato”  vuole spiegare il premio “meritato” per la Daniela chè-Santa o Santanchè (cioè non è santa, poi è bella, raggiante, in carne), e non ci riesce e si da cruccio, poverino lasci perdere non perda sonni il mistero è nell’aria… dorma pure non se la prenda.
Una “soffiata” risulta “Uno spiffero di palazzo” che termini leggeri e cordiali… non comprendo, a volte anch’io per definire “la soffiata” intendo “la bora”.

Tasse

De tante tasse e tassette che ogni dì me ciucia anca l’anema questa a xe a pì bea: 5 minuti de puissia al “registrator de cassa” e a tacare el bojn par validare anca par st’ano… 10/12 minuti in tuto con 4 firme, il tuto al sòeo lieve, tenero e – da pagar sùito – € 84,00 compreso IVA. Che beo me sento pì libaro de un fià de schei, che i ga ciapà el vòeo, uncò anca no’ avendo laorà… perciò ciapà, ma son feisse de aver pagà…

Mi savevo xa che a cassa jera funsionà
ma ghe voe el bojn
cossì te tiri fora el tacojn
e fasimo laorare un pochetin
anca chi no’ mostra el visin…

Berlusconi Silvio

da “l’Espresso

“Conti fuori controllo, 1.400 dipendenti di troppo”….  Ma perchè non avere 1403 dipendenti di troppo? Ci sarei io che potrei fare il “Cuoco-Poeta-Maestro di Grappe” quello che sono capace, mia moglie che sa lavorare come “Lady Barman-Cameriera”, poi mio figlio Ing. Informatico “un maestro nell’Informatica” che non si farebbe pagare il suo computer (vedi 250,00 € )….
Aspetto Tue notizie, anche se me le manda il Tuo segretario/a, va bene lo stesso, basta che arrivino….
A presto “TVI” “TVT” “TV”

TVI = tre votanti Italiani
TVT= tre votanti Taliani
TV  = tre Veneti