Beggiato Ettore

 

1809 Insorgenza Veneta
“Lotta contro Napoleone nella Terra di S. Marco”

libro scritto da:   Ettore Beggiato
presentazione: Sabato 26 Luglio 2008
c/o Trattoria – Grapperia 
“el Brigante”

Che beo ze vèdare tanta zente
torno ‘na toéa.
Zente che sente,
zente che scolta,
zente che capisse,
zente che se se stupisse,
zente che finta …. no’ fa.
Un’ ibro scrito, o a paroe tramandà,
ze el studio, studià, de un
che vien dato a tanti.
Ghe ze chi che ghe mete l’anema
e tanti ani de fadighe.
‘sti pori ibri, vardemoi anca rento.
Lezere no’ rende somaro nessun.

La serata è stata simpatica, affettuosa e con tanti amici. Speriamo che ci siano ancora persone che scrivono e vogliono divulgare i loro libri, noi, come ben sapete, siamo lieti di ospitarVi. Saluti Valerio 

 

Il boia

Roma, 24 lug. – Karl Franz Tausch, 85 anni, e’ l’autore di una delle piu’ orribili stragi naziste: 31 giovani impiccati agli alberi del corso centrale di Bassano del Grappa il 26 settembre 1944. “L’Espresso”, domani in edicola, ha provato a intervistarlo a casa sua, a Lagen, in Germania. Lui e gli altri responsabili di quella strage, tedeschi e italiani, non sono mai stati processati. Il “boia tedesco”, com’era chiamato Tausch dalla popolazione, oggi vive in una villetta a schiera nel verde della cittadina di Langen in Assia, a una trentina di chilometri da Francoforte sul Meno. Tausch non ha mai pagato il conto con la giustizia per i suoi trascorsi da criminale di guerra. Poche settimane fa e’ stata ufficialmente aperta un’inchiesta dal procuratore militare di Padova, Sergio Dini, grazie ad alcuni documenti che sono stati consegnati da tre storici al procuratore. Ora l’inchiesta e’ stata trasferita a Verona per la chiusura della procura militare di Padova. (AGI)

Mi domando, ma si sapeva anche prima chi era questo Signore??????
Come mai solo ora??????
Esiste qualche manchevolezza da parte di qualche persona??????
Ormai è storia e chi paga…….. proprio a 85 anni, mi sembra impossibile, se fino ad ora è rimasto nell’ombra, ora si fa solo pubblicità.

Ditemi la vostra, avrei piacere di Vs. punti di vista. Ciao Valerio

Bassano – Monte Grappa

66° Corsa Ciclistica Nazionale Elite-Under 23 Classe 1.12 domenica 27 Luglio 2008
CONI – FCI – Veloce Club Bassano 1892  –  Memorial Pasqualino Tellatin e Luigi Zanata

Benegnui a chi che se presenterà e saéudi a chi che no’ vegnerà, sora de qua. Domenega a sarà un piasser vedere passar tuta a carovana, tuti in coa un drio che’altro, stufi, morti, suai, mezi copai dae fadighe de starghe drio ai primi, e che tuti dize “basta partecipar” ostrega ma se no’ te rivi primo……. con tuta a fadiga che ghemo fato jera mejo star casa. Jera sempre el pensiero mio che stavo sempre casa par no far fadiga de pedaéare, desso so drio pedaéare anca par prima. Ciao tosi e tosate a domenega. Vaerio

eBay negozio – negossio

Oggi abbiamo aperto il negozio eBay, pertanto da oggi potete visionare e comperare (se di Vs. interesse) quello che a Voi può interessare. Si venderà molti prodotti anche diversi da settimana in settimana. Il passaparola è la migliore pubblicità. Grazie amici e amiche.

Un’cò gavemo verto el negossio su eBay, capì che da uncò podì vedare e comprare (se Ve interessa) queo che a Voialtri podarè interessar. Vendaremo vari tochi un diverso a queoaltro in settimana dopo altra settimana. El passaparoèa ze a mejo pubblicità, deve da far. Grassie amissi e amiche.

26 Luglio 2008

SABATO 26 luglio 2008 alle ore 19.30   
presso la TRATTORIA del BRIGANTE località Pragolin di Romano d’Ezzelino lungo la strada che porta sul Grappa (quarto tornante  alla presentazione del volume “1809: l’insorgenza veneta. La lotta contro Napoleone nella terra di San Marco” 
di Ettore Beggiato.    Sarà presente l’autore.

Relatore  MARIANGELO FOGGIATO, consigliere regionale e segretario PNE
Alla fine della presentazione c’è la possibilità, a modico prezzo, di aderire alle sfiziose tentazioni  del “BRIGANTE”

Ebay

A vetrina dea “Saéute

Tosi, tosati, putei, putée, omani, femane, noni, none, ….. Fermeve, troveve, cateve, o vegni a catarme o andè a vardarme soa me pagina su eBay.
A gavemo scominsià a laorare anca con i metodi novi, par desso me podarì vedare con un prodoto aéa volta, fin tanto chè verzaremo proprio un negossio su eBay. Scominsiemo con i “oli essensiai” dopo con i “mieli” e dopo con e “tisane” e “graspe” e dopo ……. vedaremo. Se ve interessa andè a darghe un’ocio, se si da lontan compreo la, se si da vissin vegnè a catarme, tanto i pressi i ze quei che scrivo però sparagnè so’ trasporto, e in pì podemo parlarse ciaro, saéudi da Vaerio.

Està andà

L’està ze andà 2° domenega de Luio

Za ga scominsià,
e machine se ga fermà,
a zente schei no ga,
vodi de scarsea,
suti come ave,
fiapìi dai pensieri,
sempre de p’ sbiavi.
L’està ze andà
pezo de un’ano fa,
ciamemose ‘ncora fortunà
che’l pezo fra poco ariverà.

Dito da un che’l jera speransozo. 

A crema de Costaonga

Zente bona che vien parchè i ga a casa, chi par vivare tuto l’ano e chi che vien soéo par el fine setimana o par passar ben e ferie d’està o quée de Nadae. Tute fameje che ga el deo in su, che tuto i poe o i voe, saltando e robe tera tera. A Crema de Costaonga tuto de tuti i sa o tuti de tuto i fa finta de savere o i se informa par essare i primi a conossensa dée novità, da far savere ai altri. Zente de apparensa, ma no mia tanto ……. assemo perdare tante altre paroe che no’ e serve a pì de tanto. Ciao aéa prossima da Vaerio.

Gratiss

Quando a roba vien data a macca
ze tuta roba mejo e pì bona.
Cìamei mona…..
se a roba vien data a gratiss.
Magna qua e te risparmi casa,
vegno anca doman
o pì doman
o se te voi vegno in pianta stabie,
a gratiss.
No se dovaria dar gnente, un casso,
se no se voe andar tuti a spasso,
sarando botega o botegheta,
e sarando sempre pì a scarséeta,
quéa del ……. tàcoin.