A CASA

Tutti a casa – tutti a casa
a mostrar le p.lle chiare
a guardare la televisione…
a parlare a vanverone…
a lavare il vaterone…
davanti a un bicchierone…
con un grande cicchettone…
Una pastiglia e via la pensione
perchè sei sotto ad un lastrone,
MORTO,  anche se giovanone!

Tutti quei vecchi che ormai non servono più, vadano a casa con le proprie gambe e non con auto (blù-rosse-bianche o arcobaleno), almeno loro sanno che con tutti i soldi mangiati a dei poveri operai, loro mangeranno oggi domani e sempre mentre chi lavora (o può ancora lavorare perchè ancora non licenziato) non sanno se potranno dare un pasto caldo ai suoi famigliari.
Basta è ora che siano i giovani a prendere in mano il loro domani salvando quanto è ancora possibile salvare… se esiste ancora qualche persona che ha desiderio di fare e non di rubare!

ATAC

da “il messagero

AtTACchiamoci tutti al tram….
E hanno ragione di fare, disfare, mettercelo dentro senza tanta vaselina… chi di sinistra chi di destra quando non cacciano soldi propri (sudati, faticati) ci si fa beffe e come appare si cerca di avere sempre e comunque una bella cerchia di amicizie, tanto a pagare è “l’Italiano” che suda 10 camice per vedere loro che si fanno beffe…
Basta sappiamo che questo succede.
Volete porre un rimedio, o un rimedio si pone da solo.
Una volta chi entrava all’Enel o in Posta o in Comune o in Regione o in Provincia o in qualsiasi azienda statale o parastatale, veniva assunto solo uno per famiglia e non due o più familiari… gli amici degli amici, alla fine dei conti anch’io sono amico di tanti amici… o sono il solo (dei tanti amici) che lo prende nel c…?
Quanti ATAC ci sono in ogni regione o provincia italiana?
Troppe!!!!!!!!  Sono troppe!!!!!!

Dateci un taglio per favore, chi ha orecchie da intendere, INTENDA!!!!

Anca mi

da “Ansa

Anca mi voria aver vudo i 720.000 mia € par far ‘na festa qua davanti…
Invesse qua o gavemo ciapà nel cu.. tuti i Taliani (quei che laora e paga… Pantalon) e no’ chi che ga comissionà ‘sto evento…

Questo è stato dichiarato: – In questo caso i 720.000 euro saranno dedotti dalla prossima richiesta di rimborso che sara’ presentata dall’Italia.

Grazie Italiani continuiamo così… siamo con la cacca a livello del naso… fra poco arriveremo agli occhi… ADDIO FINE.

Prete

da “il messaggero” da “espresso.repubblica” da “laici.forumcommunity

Sto desso vardando “Mi Manda Rai Tre” e che i parla “Gianni Bisoli” , “Laiti Dario” e “Vantini Alessandro” tre sordi che i xe stai violentai par ani da preti e padri… ‘na bea vergogna che me fa vegner el voltastomego.
La Curia di Verona partecipa alla trasmissione con Monsignor Bruno Fasani.

I voe giustissia e i ga rason…

Mezzogiorno

Mexodì no’l xe un posto
vissin o lontan,
sconossuo o xa conossuo,
‘no a xe ‘na region o ‘na nassion,
ma vardando ben
ma proprio ben-ben
a mexodì anca qua da nialtri
come par el resto del mondo
… se magna.
Basta, éora  ’na sòea pàroea
par dir tuto
Magna Ti
Magno Mi
Magna anca al me can
an – an – an.
I altri anca se i varda…
nialtri semo passui…

Mezzogiorno non è una località / vicina o lontana, / sconosciuta o già conosciuta, / non è una regione o una nazione, / ma guardando bene / ma proprio bene-bene / a mezzogiorno anche qui da noi / come nel resto del mondo / … si mangia. / Basta, allora solo una parola / per dire tutto / Mangia Tu / Mangio Io / Mangia anche il mio cane / cane – cane – cane. / Le altre persone anche se guardano… / noi siamo già sazi…

A go scrito ‘ste 4 righe par farghe savere a chi che me comanda che xe ora de finirla de dar definission insulse. Xe ora de dir e robe come che e xe: “Pan al pan e vin al vin” e ora “Mexodì, par definission, xe ora de Magnar”! …

Soldi

da “magazine.libero.it
da “il giornale.it

Da una parte la RAI spende e spande come non siano soldi propri e poi…
Vogliono far pagare a tutti il canone con la bolletta dell’Enel…

Ma siamo tutti così succubi e remissivi, da prenderlo sempre in quel posto?
Apro una ditta qualsiasi e se mi va bene OK guadagno; se non mi va bene OK salto.
Nell’apparato statale è all’incontrario più o meno: se va bene OK si guadagna e incassa la RAI se va male o sono spendaccioni la prende in quel posto lo Stato (che siamo noi cittadini).

A vorja proprio vedare chi xe chel mona che no’ faria cossì… mi par primo, saria un fesso se no’ ghe ciapasse rento.
Ansi faria anca de pì parchè se in un ano perdo 5 o 10 o 100 che cas.o me interessa mi paga Pantàeon o tuti i Patàeoni che xe senpre vessai…

A’ea prossima…

Fallo

da “il gazzettino.it

Fallo? Fallo e basta…
Che beo che ghe sia anca xente che pensa in grando… i pensa anca ai cass. dei altri anca se i xe finti.
Desso che ghe penso podaria rotamarme anca mi, ma chi xe che me toe, chi xe che me voe, chi xe che me mantien,  chi xe che me ridaria nova vitaità (mi o savaria, m no’ ve dise gnente, dovì indovinar).
Chi saràeo queo o quea che se porta casa un cass. de plastica usà da… (chi?), ma sarà mejo che a dopare ‘na suchina o ‘na carota o ‘na banana (verda me racomande, senò ve trovè ‘na roba spantegà in che’l posto la…) che dopo a poe anca vegner ridopararla in tecia, dopo averla ben passà soto l’aqua, come che se fa anca par altre robe… no’ ste vardare par sotìe.
In ‘sti giorni i giornai de tendensa no’ i sa pì cossa scrivare: e gaine no’ e vien pì robae, in ‘sto periodo no’ casca nessun dal marciapie, a siora in casa no’ a se scota pì col fero da stiro,… partanto i scrive anca ste robe qua… voria savere cossa che i ga dito i preti de Treviso…

Fiat

da “Ansa.it

Ecco l’amaro in bocca, era cosa piacevole se Montezemolo stava zitto.
Gli operai, i sindacati, le varie associazioni si sono aizzate contro… perché non vogliono più sentire bugie, oppure è stata una sparata per vedere se qualche Partito lo convinceva a candidarsi??
O vuole fare tutto da solo sviluppando un nuovo Partito??
Per aiutare i propri operai e tutto l’indotto, che gravita e lavora per la FIAT, si dovrebbero (i capi) fare un “Mea Culpa” e fare delle scuse pubbliche.
Comunque pensi, Luca, che la FIAT ha sempre preso denaro pubblico anche quando era solo al comando “l’Agnelli”, pertanto la prossima volta pensi e ripensi prima di blaterare a vanvera, o si informi prima da persona valida.

Valletopoli Bis

da “il Giornale.it

A me senbra de esser deventà giornajsta anca mi, invesse tute ‘ste robe me da ispirassion par scrivare dee poesie o anca satire sora ‘sti pori omani (se se poe ciamar cossì), omani o …
Breve tradussion in engua nostrana:
Valle – a someja a un Vàeon (un mucio de merda)
topo – i se comporta come sorxi, viscidi, i scapa quando l’aqua toca el cùeo
li – sarà e inissiai de qualche fan… fantasma rento l’armàro
Bis – saria e bìsse (come sora) serpi, …

E pò no’ vago pì vanti parchè gavaria ‘na vagonada de robe da scrivare, xe mejo che me tegna tuto rento a suca… e che no’ vada pì vanti a scrivare, penso che anca tanti altri i gavaria, come mi, tanto da dire a ‘sti buei che coi schei i squerxe tuto, xe come l’ojo che serve par condir e anca par lissiar…