Personal Shopper “Grappologo”

Da oggi sarò un:
Personal Shopper “Grappologo” intenditore di Grappe “Graspe”
Il personal shopper può accompagnare i clienti per negozi, oppure acquistare gli oggetti per conto loro.
Le principali caratteristiche che si devono possedere per intraprendere questa professione sono:
– buona cultura
– conoscere le lingue (engua Veneta e 1/2 talian)
– modi gentili, affabili e simpatici
– gusti raffinati
– capacità di ascolto e la diplomazia
– sapersi relazionare con le persone

Tel.: +39 042435586 – cell.: 339 2539880 – sito: www.elmastrograsparo.it

—————————-
Da uncò mi sarò:
Un che conpra o fa conprar “Graspe” da un vero intenditor.
Mi posso conpagnar, chi che tira fora i schej, par negossi (sòeo el mio) che go 250 gusti de graspe d’assajo e in vendita 170 tipi de 39 axiende che rapresento.
Par intenderse e par capir ‘sta profession bisogna vegnere qua che mi ghe insegno (drio pagamento adeguà e in anticipo) cossì un capisse e dopo poe andar par el mondo a far ‘sta profession!

Finio el corso che dura… (bisogna che ghe pensa anca par capir quanto un poe studiar e starme drio par capir queo che diso)… ghe dago ‘na pergamena de fine corso…

Australia

Oggi sono stato intervistato, per il settore grappe, da David Olle e da Annabella Faschionista, professionisti televisivi Australiani della TV (www.sootypark.com), una televisione che si interessa di ciclismo, gossip, poeti e poesie, novità tecnologiche, ecc…. Ha filmato la Grapperia (www.elmastrograsparo.it) e alcune bottiglie, ha assaggiato alcune Grappe e per l’occasione del prossimo anno (Adunata Alpini a Bassano del Grappa 2008) mi ha intervistato. L’occasione è stata che ci avevano notati per la ns. pubblicità, loro erano al seguito del Giro d’Italia (ciclismo). Così ci facciamo pubblicità anche in Australia.

Marzo cioccolatiere

El mese de Marso fà riverzere el core, a natura (tuta) se sveja, i campi scominsia a essare verdi, e piante tira fora e geme e i oséeti saltando tra i rameti i canta e i se core drio, parchè anca jori i sente a Primavera. Nialtri ghemo pensà che prima che vegne Pasqua a zente par ciapar forsa dovaria gustare cioccoéata co’e Graspe. Me son sbizzario e son riuscio a abbinare sinque tipi de graspe a sinque gusti de Monovitigni. Boni – boni ma tanto boni che a zente vien anca altri dì par ridegustar. Semo drio sfornare idee par quando vien i Alpini, se gavì qualche idea sora ae soite fasimeo savere. Ciao

Graspe mie

Va ben che in Grasparia tute e graspe e ze mie parchè e ze za stae pagae. Nova invension 9 bicerini saria 1/4 de itro e i saria ? 18,00 e mi veo dago el quartin a ? 15,00; el 1/2 itro ve o dago a ? 28,00. ‘Na compagnia de tosati o tosate vien a risparmiare vegnendo dal Brigante. Cosa speteo??? Ciao